Paint Ball Pernec

Paint Ball Pernec

Sukan Kegemaran

Aku melibatkan diri dalam pelbagai acara sukan.Dari tahun 2007 sehingga kini aku masih lagi bergiat aktif. Tujuan aku adalah untuk beriadah setelah 1 minggu bekerja dan mengisi masa lapang yg terluang...inilah aktiviti aku

Team Futsal Pernec

Team Futsal Pernec

Team Bowling Pernec

Team Bowling Pernec

Team Bola Tampar Pernec

Team Bola Tampar Pernec

Team Lawn Ball Pernec

Team Lawn Ball Pernec

Team Bola Jaring Pernec

Team Bola Jaring Pernec

Tuesday, May 6, 2008



11 Nov 2000


Aku telah selamat diijabkabulkan dengan pilihan hatiku sendiri iaitu Affrizal yg beasal org Kl juga....dgn perkenalan kami selama 2thn kami ditunangkan dan akhirnya kami disatukan bersama..alhamdulillah....Berubahlah kehidupan ku yg telah bergelar isteri & bermulalah kisah hidupku yg baru.





31 July 2001



Kami dianugerahkan Cahaya mata yg begitu comel & diberi nama Nursyafiqah Amirah....dialah penyeri hidupku serta keluargaku.. Kini Syafiqah telah berusia 7thn dan bersekolah di Sek. Keb Lembah Keramat...seorang anak yg comel, cerdik & bertanggungjawab sbg seorg kakak......kaulah permata hatiku..



09 April 2003

Nursyakirah Adirah adalah anak ke 2 kami.......Syakirah juga adalah penyeri hidup kami. Kini syakirah telah bersekolah di Tadika Kemas, Au2....seorang anak yg comel, cerdik & suka mengusik.....dia seorg periang dan aktif